Home » Luar Negara, Utama » Terkini Krisis Mesir : Jeneral Sisi maninggal

ShowImageJeneral Sisi yang mengetuai penggulingan Presiden Morsi di Mesir dilaporkan maut akibat serangan jantung hari ini.

Penentang-penentang Jeneral Sisi di Mesir, negara-negara Arab sedang bergembira ketika ini. Sisi dianggap penjenayah perang apabila telah membunuh ribuan penunjuk perasaan yang anti tentera.

Mereka beranggapan Sisi adalah pemusnah demokrasi di Mesir dan kematian Sisi dianggap satu kejayaan kepada rakyat mesir. – The Egyptian Gazette

Tags: ,

50 Responses to “Terkini Krisis Mesir : Jeneral Sisi maninggal”

  1. Moga2 berita benar – syukur kalau nyawa penzalim kaum Muslimin sudah dicabut Malaikat maut.

  2. Othman H Siru 22 August 2013

    Boneka dihapuskan bila tidak berguna lagi.

  3. ASSSALAMUAALIKUM MEBDAPAT KEBAIKAN DUNIA AKHIRAT , REDHA QADAK DAN QADAR , SABAR DGN UJIAN BALA, DOA KETIKA SENANG.

  4. Kalau ini benar maka lihatlah dunia betapa besarnya kuasa doa…

  5. kuasa Allah..berkat doa..

  6. Zaharah Mahmud 22 August 2013

    Kalau pun berita ni benar, tak da maknanya lagi. Dah ribuan maut di sana sebab mamat ni

  7. Johan Iskandar Johan 22 August 2013

    alhamdulillah…akhirnya maut juga.

  8. BETAPA GEMBIRANYA DUNIA DAN UMMAT ISLAM SELURUHNYA DENGAN PERKHABARAN KEMAMPOSAN "SISI" SI PEMUSNAH DAN PENGHANCUR ISLAM INI..HANYA ALLAH YANG LEBIH MENGETAHUI. TAKBAIR! ALLAHUAKBAR.

  9. ASfara As 22 August 2013

    Mudah plk mati nye..org byk dosa

  10. Berkat doa dan solat hajat jutaan rakyat.

  11. Bgus la klu dh mati.Allah akan balas lgi atas perbuatan dia ribuan rakyat mesir terbunuh.

  12. Bila pulak raja saudi nk mati.

  13. Doa org yg teraniaya diangkat ke langit… Wallahualam…

  14. Junaidi Sulaiman 22 August 2013

    Alhamdulillah

  15. nyawa dipinjaman kan ALLAH..bila bila masa boleh melayang..

  16. Yusoff Hassan 22 August 2013

    Betul ke DIA dah mampus Kapten? Ada yg kata khabar angin!

  17. jika betul iblis tu dah mampus….tanah terima tak bangkai dia tu.

  18. dia dimatikan sbb diktator sudah bebas…

  19. tengok la nanti apa akan berlaku…samada diktator akan menebarkan sayapnya atau masuk balik kedlm penjara

  20. ini adalah Berita gembira selama ni ku nantikan… Takbir AllhuAkbar…. kau tgu Assad coming soon.

  21. mie kak win plg sandakan td blik..juga.bab mcik c latif mnggal.

  22. Mohd Fairuz Mahmud 22 August 2013

    Nak buat April Fool pun agak² la, ni bulan Ogos dah ni…

  23. Rozaimi B. Daud 22 August 2013

    berita sudah ditarik balik

  24. Rozaimi B. Daud mengecewakan

  25. Nik Ku Nik Mat 22 August 2013

    dengar-dengar radio karat je…..

  26. Zaharah Mahmud, kalau berita ini benar..maka bersyukurah sbb doa umat Islam telah dimakbulkan….Allah lebih mengetahui. Mungkin jika dia masih hidup mungkin jutaan akan dizalimi..

  27. jangan dengar khabar angin….

  28. Nu-rul Sama 22 August 2013

    Syawal Azhar – yup, buat pengetahuan awak diorg tu bukan bangsa Arab pun tapi yahudi yg berpura2. Cuba gugel 'asal keturunan raja saud' anda pasti dapat jawapannya. Sbb tu juga wahabi mmg aktif kat sana.

  29. Mohd Afif 22 August 2013

    betul ka nie?

  30. Joe Mahmood 22 August 2013

    Palsu

  31. Kuasa Allah mengatasi segalanya

  32. terlepas hukuman mati dan secara automatik menerima hukuman mati…

  33. aku pn brhrp brgtu moga2 tiada perlantikn yg lain srupa gn 6 jahanam ini

  34. di matikan sebab firaun sebenar sudah keluar hosni Mubarak)

  35. maklumat diterima berita ini palsu skrg sengaja disebarkan seluruh dunia…

  36. Tengku Semara Tengku Abdullah 23 August 2013

    ??? …

  37. Moses Mk 23 August 2013

    tu keje Allah.mudahcepat dah ditentukan.balasanya pundah dijanjikan.

  38. طالبة جديدة 23 August 2013

    Jika berita ini soheh…Alhamdulillah…telah tewas seorang penjenayah paling kejam terhadap peyokong2Mursi…

  39. Kuih Peneram 23 August 2013

    mari kita berdoa lagi rame2 spy pengikut2 dia yg lainpun dicabut nyawa. pulihkan kembali maruah islam di mesir..

  40. muslihat apa pulak ni…

  41. kebenaran memang tidak bisa tertutupi oleh kebohongan.
    dan kekuatan do`a memang sangat luar biasa, apalagi do`anya orang yg terzalimi.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.